חשיבותו של הדפוס לעסקים ובכלל

חשיבותו של הדפוס לעסקים ובכלל

מי לא מכיר את המשפט "הדפוס מת"? הספידו אותו כבר כל כך הרבה פעמים והנה הוא קם לתחייה בכל פעם מחדש
אז נכון שהמשפט מדבר בעיקר על עיתונות כתובה
ואולי גם קצת על ספרים, אבל יש עולם נוסף, מלא וגדול של דפוס, דפוס בפורמט רחב ודפוס דיגיטלי שלא רק שלא מתכוון למות אלא שהוא גדל ומתפתח:
שלטי חוצות, לוחות שנה, ניירת משרדית, אריזות, מדבקות, קופסאות, הזמנות, אלבומי תמונות ועוד… ועוד…

הקרב המתנהל בין הדפוס לדיגיטל עודנו מתקיים ועל פי תחזיות המומחים סופו לא נראה באופק, כיוון שיש מוצרים שלא ניתן להחליפם במוצרים וירטואלים, שחלק מהווייתם היא הפיזיות ועובדת היותם ניתנים למגע.
רוצים דוגמא? הנה:
קיבלתם פעם הזמנה לחתונה במייל? או בוואטסאפ?
נכון שהתגובה הראשונה שלכם הייתה שלילית? אתם יודעים למה?
כי מוצרים פיזיים מקבלים משנה תוקף, להבדיל מהווירטואלים ולרוב נתפסים כמכובדים יותר, יקרים יותר, רציניים וחשובים יותר.

גם בעסקים הדבר דומה- בעולמינו רווי המתחרים והאפשרויות, הפגישות מתחילות ומסתיימות, המיילים נערמים ונמחקים והתזכורת הפיזית היחידה מהם- מכם, הינה מוצר דפוס.
כן כן, מה שתשאירו אחריכם יכול להוות תזכורת, בידול ואפילו BOOST לסגירת עסקה.
אז נכון שלא לכולם יש תקציב להפקת מוצר דפוס מושקע ומעונב, אבל אפילו כרטיס ביקור קריאייטיבי או קטלוג מעוצב יכולים לשמש כתזכורת מוחשית, ערך מוסף וליצור את האימפקט הנכסף.

כל איש שיווק מקצועי יעיד על כך ששילוב בין offline ל online בפרסום הוא תמיד טוב,
לכן לצד פיתוח השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם- השאירו מקום גם לשיווק הפיזי, המוחשי ולמוצרי הדפוס.
ואם לא בעסקים עסקינן- תראו לנו אמא אחת שתעדיף להסתכל בתמונות הילדים שלה באייפד ולא באלבום, או אורח באירוע שישמח לקבל מתנה למייל ולא בשקית מעוצבת לקחת הביתה.

לחיי הדפוס!

אין תגובות

פרסם תגובה